Monday, August 22, 2011

Merdeka !

Wei tdi hari kemerdekaan ehh ??
Tak kan tpi kenape sekolah aku sambut ?? -____-
Owh aku tau kenape !!
Sebab dye adelah kan 31 Ogos tak sekolah ! [ehh betol ker aku eje Ogos tuh ?? #lantaklahasalkanfaham


Nak tau tak tdi Macam-macam dah berlaku :


First waktu kat dataran ade hari kemerdekaan kan ?
Wajib beli bendere #takwajibpon 
Aimi beli lah Aku ngan Farah tak ade Duit,
Aimi ade RM2.00 tauu !! #satu RM1.00
Aimi pergilah beli satu bendere tuhh untuh dye seorang #pentingkandirisendirilahkatekan;)
Pastu Farah ambik lagi satu ringgit,
Pergi belii ! ;)


~END~ (ceh mne ade)



Bendere tuhh  ^^ cehh mne ade,
Pastu bla..bla...bla.. #mls nak citer


Then ade nyanyian ikut koir,
Cikgu suruh nyanyi tpi satu bende pon aku tak fhm
Nth ape yang dak Koir nyanyikan

Tuh koir ^^
Tpi bukan sekolah aku lah !

Pastu kite org berdiri untuk Melaungkan 
MERDEKA !!!!


Yeah !! ^^

MERDEKA !
MERDEKA !
MERDEKA !

No comments:

Post a Comment