Friday, August 26, 2011

Ramadhan

Asalamualaikum, semua lagi berape hari lagi Ramadhan akan meniggalkan kite, sedihnye aku harap-harap dapat berjumpe dengan Ramadhan lagi sekali.Pade Ramadhan kali, ini macam-macam telah berlaku same ade yang baik atau pon yang buruk.Aku redha atas ketentuan Allah aku tau semua yang berlaku itu cume ujian daripadenye dan suruuh kite semua umatnye bersabar.Aku belum pernah tinggal puase and solat terawih koranng penah ? Bagi yang perempuan tuh aku faham tapi bagi yang lelaki ? Ape cite ? Nie ade Al-kisah aku nampak ade oarng tak puase. "Pade suatu hari, sewaktu balik sekolah kebangsaan.Aku Ternampak orang tengah makan first aku buat tak kesah pastu aku baru perasan yang hari tuh bulan puase" tuh lah Al-kisah die oke lah sampai sine jer cite yang aku nak kogsikan kalau tersilap tapi mafkan lah ok ! ;)


3 comments:

  1. oppa pon pernah nmpk org x pose aritu..
    die buat xtao je..huhu^^

    ReplyDelete
  2. Biase lah tuu ;) Kite sabo jer lah ^^

    ReplyDelete
  3. hahaha....

    besa la tu...
    skrg sape x posa dah terer...;p

    ReplyDelete